”Haluamme parantaa riihimäkeläisten mahdollisuuksia antaa palautetta Riihimäen kaupungille ja samalla pystymme hyödyntämään palautteita aiempaa paremmin omien palveluidemme kehittämisessä. Uusi palautepalvelu on erinomainen keino lisätä kaupunkilaisten mahdollisuuksia osallisuuteen”, sanoo Riihimäen kaupungin hallintopalvelupäällikkö Katja Törrönen.
Sähköinen palautepalvelu nopeuttaa palauteprosessia, sillä palaute ohjautuu suoraan oikealle henkilölle, mikä pitää reagointiajan tavallisesti muutaman arkipäivän sisällä. Palautteen hallinta on helppoa, kun sisäinen prosessointi ja vastuutus toimivat sujuvasti ja palaute voidaan käsitellä sisäisesti ennen siihen vastaamista. Käsittelyä helpottaa myös se, että palautepalvelussa on mahdollista osoittaa kohde kartalla tai liittää mukaan aiheeseen liittyvä valokuva. ”Uusi palautepalvelu on monipuolinen ja jatkossa sen avulla voidaan tehdä myös erilaisia kaupunkilaisille suunnattuja kyselyjä. Lisäksi palautepalvelu parantaa huomattavasti Riihimäen kaupungin mahdollisuuksia analysoida meille saapuvia palautteita”, Törrönen sanoo. Tutustu uusimpiin palautepalveluihin käytössä: Riihimäen kaupunki 8.6.2020 alkaen. https://palaute.riihimaki.fi Laukaan kunta 2.3.2020 alkaen. https://laukaa.trimblefeedback.com Rovaniemen kaupunki 2.1.2019 alkaen. https://asiointi.rovaniemi.fi/eFeedback/ |