Rakennusluvissa vaaditut sähköiset liitedokumentit tallennetaan lupakäsittelyn yhteydessä Trimble Locus järjestelmään sisältyvään käyttöarkistoon. Käyttöarkistossa olevat dokumentit kytkeytyvät automaattisesti lupa-asioihin ja ne ovat avattavissa suoraan ohjelmiston käyttöliittymästä. Sähköiset dokumentit kulkevat myös sähköisen lupahakemuksen mukana, ja luvan hakija voi liittää dokumentit hakemukseen ja täydentää liitteitä lupaprosessin myöhemmissä vaiheissa. Viranomaisen liittämät dokumentit ovat hakijan nähtävissä myös sähköisen lupapalvelun kautta.
Asiakirjojen sähköinen pysyväisarkistointi toteutetaan kytkemällä ulkoinen arkistopalvelu osaksi Trimble Locus järjestelmää. Arkistopalvelu integroituu lupakäsittelyn käyttöliittymään, ja dokumentit siirtyvät automaattisesti lupien käsittelysovelluksen ja dokumenttienhallintajärjestelmän välillä samalla tavalla kuin käyttöarkistoratkaisussa. Lupakäsittelyn liitedokumentit välitetään suoraan dokumenttienhallintajärjestelmään metatietoineen ja samalla niihin kytketään oikea TOS-luokitus. Trimble ja Triplan tarjoavat yhteistä valmiiksi paketoitua rakennusvalvonnan pysyväisarkistoinnin ratkaisua, joka pohjautuu integroituihin Trimble Locus ja Tweb tuotteisiin. Tweb täyttää julkishallinnon vaativat erityistarpeet ja on Sähke2-sertifioitu ohjelmisto dokumenttien tehokkaaseen hallintaan. Ratkaisu on kustannustehokas ja sen hinnoittelumalli on selkeä ja yllätyksetön. Ratkaisu on myöhemmin mahdollista laajentaa kattamaan muita toimialoja tai koko kunnan käytön. Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä myyntiimme. |