Trimble Julkishallinto
  • AJANKOHTAISTA
    • Uutisia ja tapahtumia
    • Kuntablogi
    • Seuraava rasti -blogi
    • Trimble Locus Cloud -kiertue 2019
    • Uutiskirje
  • RATKAISUT
    • Luvat
    • Maankäyttö
    • Omaisuudenhallinta
    • Paikkatieto
    • ePalvelut
  • TUOTTEET
    • Trimble Locus Cloud
    • Trimble Locus
    • Trimble Feedback
    • Trimble eServices
    • Strateginen kaupunkisuunnittelu
    • Katu- ja viheralueiden hallinta
    • Trimble Webmap
    • Sopimustenhallinta
    • Palvelut ja tuki
  • ASIAKASTARINOITA
    • Iisalmi modernisoi paikkatietojen hallinnan
    • Espoo - Hyötyjä sähköisestä rakennusvalvonnasta
    • Oulun palautepalvelu avaa monipuolisia vaikutusmahdollisuuksia
    • Ajantasainen kuntotieto mukaan maastoon Turussa
    • Venepaikkojen sähköinen varauspalvelu käyttöön kolmessa kuukaudessa Naantalissa
    • Jyväskylän kaupunki = älykäs kaupunki
    • Tehokkuutta ja laatua prosesseihin Turussa
    • Sähköisellä yleiskaavalla viisaampia arvauksia tulevaisuudesta Lahdessa
    • Katualueiden lupaprosessi sähköiseksi Varkaudessa
    • Lahti ja Jyväskylä tarjoavat osallistamiskanavan kaupunkilaisille
    • Myytävät tontit kattavasti esillä Jyväskylässä
    • Kerätty tieto laajemmin käyttöön Espoossa
    • Vuorovaikutteista asiakasviestintää Jyväskylässä
    • Paikkatieto helposti hyötykäyttöön Turussa
  • TIETOA MEISTÄ
  • AJANKOHTAISTA
    • Uutisia ja tapahtumia
    • Kuntablogi
    • Seuraava rasti -blogi
    • Trimble Locus Cloud -kiertue 2019
    • Uutiskirje
  • RATKAISUT
    • Luvat
    • Maankäyttö
    • Omaisuudenhallinta
    • Paikkatieto
    • ePalvelut
  • TUOTTEET
    • Trimble Locus Cloud
    • Trimble Locus
    • Trimble Feedback
    • Trimble eServices
    • Strateginen kaupunkisuunnittelu
    • Katu- ja viheralueiden hallinta
    • Trimble Webmap
    • Sopimustenhallinta
    • Palvelut ja tuki
  • ASIAKASTARINOITA
    • Iisalmi modernisoi paikkatietojen hallinnan
    • Espoo - Hyötyjä sähköisestä rakennusvalvonnasta
    • Oulun palautepalvelu avaa monipuolisia vaikutusmahdollisuuksia
    • Ajantasainen kuntotieto mukaan maastoon Turussa
    • Venepaikkojen sähköinen varauspalvelu käyttöön kolmessa kuukaudessa Naantalissa
    • Jyväskylän kaupunki = älykäs kaupunki
    • Tehokkuutta ja laatua prosesseihin Turussa
    • Sähköisellä yleiskaavalla viisaampia arvauksia tulevaisuudesta Lahdessa
    • Katualueiden lupaprosessi sähköiseksi Varkaudessa
    • Lahti ja Jyväskylä tarjoavat osallistamiskanavan kaupunkilaisille
    • Myytävät tontit kattavasti esillä Jyväskylässä
    • Kerätty tieto laajemmin käyttöön Espoossa
    • Vuorovaikutteista asiakasviestintää Jyväskylässä
    • Paikkatieto helposti hyötykäyttöön Turussa
  • TIETOA MEISTÄ

Uutisia ja tapahtumia

Tilaa Uutiskirje
Missä ja miten Trimble Kunnat vaikuttaa

Day at the Helpdesk - päivä helpparissa

3/12/2019

 

​​Ihmiset tekevät meistä Trimblen ja tässä juttusarjassa tutustumme erilaisiin työtehtäviin Energy & Public Administrationissa. Aikomuksena on selvittää, millaisista asiantuntijoista porukkamme koostuu sekä miten he joka päivä tekevät töitä asiakaslupauksemme täyttämiseksi.

​Lähdetään siis selvittämään, mitä ”Transforming the way world works” käytännössä tarkoittaa!
Trimble asiakastuki
Trimblen toimitalon toisessa kerroksessa istuu asiakastuen tehotiimi, joka tukee ohjelmistojemme pääkäyttäjiä erityisesti teknisissä kysymyksissä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.​ Päivä asiakastukitiimin kanssa on monipuolinen, opettava ja nopealiikkeinen – käy selväksi, että päivän kulku voi muuttaa suuntaa hetkessä tapausten mukaan. ​Pyynnöt voivat vaihdella tietoteknisistä ongelmista prosessikysymyksiin tai laajempiin sovelluskohtaisiin konsultointeihin, joissa useampi asiantuntija voi osallistua ratkaisuun.
​
Pyyntöjä asiakastukitiimille voi saapua useita kanavia pitkin, jolloin nopea reagointikyky on tärkeää. Tiimi pyrkiikin vastaamaan avoimiin pyyntöihin mahdollisimman ripeästi. Huomattava etu meidän tiimissä on myös se, että asiakas saa apua yhdeltä luukulta – käytännössä siis sama kontakti auttaa koko palveluntarpeen ajan. Vaikka saapuvia kysymyksiä on laidasta laitaan, Paula Kantanen tiimistä painottaa: ”Parempi kysyä kuin jäädä pähkäilemään, sitä vartenhan täällä ollaan!” Kysymykset ovat hyödyllisiä myös siksi, että huomiot voidaan kirjata kehitysehdotuksiksi, jotka viedään eteenpäin muille yksiköille.
​
Palataan vielä Trimblen sloganiin – miten asiakastukitiimimme siis siihen linkittyy? Päivän loppupuolella vastaus on selkiytynyt: tekninen asiantuntijuus on korvaamaton pala palveluamme, jotta käyttäjille välttämättömät teknologiat toimivat sujuvasti. IT-alan ammattilaiset, jotka työssään yhdistävät nopean ongelmanratkaisukyvyn, tuoteosaamisen ja asiakkaiden liiketoiminta-alojen tuntemuksen, varmistavat sen, että asiakkaamme voivat keskittyä olennaiseen.
​
Kiitos asiakastukitiimille antoisasta päivästä! 

Jatkoa odotellessa voit tutustua palveluihimme täältä: https://kunnat.trimble.fi/palvelut-ja-tuki.html

Trimble Energy & Public Administration

Metsänpojankuja 1, 02130 Espoo, Finland
​energy.publicadmin@trimble.com 
+358 30 661 10
Trimble Energy & Public Administration kehittää ohjelmistoratkaisuja energianjakelun, julkishallinnon ja vesihuollon toimialoille. Tarjoamme asiakkaillemme korkealuokkaisia prosessitukityökaluja suunnittelusta rakentamiseen, käyttötoimintaan ja kunnossapitoon sekä sovelluksia asiakaspalveluratkaisujen rakentamiseen. Ratkaisujen keskeisiä ominaisuuksia ovat modulaarisuus, yhteentoimivuus ja vahvat paikkatieto-ominaisuudet.
Picture
Trimble Online 
kunnat.trimble.fi
localgov.trimble.com
utilities.trimble.fi
utilities.trimble.com
energy.trimble.com

​© Copyright Trimble Inc.
Tietosuojaseloste | Käyttöehdot